Luceafarul - editia mondena

Cum ii priveam intr-o zi pe Liviu Varciu si a sa fosta-reluata-iarasi-fosta Adelina Pestritu, m-a lovit duhul artei in versuri si am tras un fragment monden de poezie, ce n-a vazut Eminescu cat a trait. Era o fat-odata, Adelina. Si era singura curtezana la parinti Si mandra-n toate cele 'spe nuduri la reviste Cum e Gyorfi in Italia, Si Ghenea-n Hollywood. Si-astepta bruneta un flacau c-o palma tare. Intr-o zi, apare-n zare un gelat fredonand “Ochii tai mi-amintesc cat de mult ne iubeaaaam...” - Oh, Varciule, da-mi acum o palma-n ceafa, C-am asteptat-atat orgasmul! -Nesatula fata! Ia d-acilea, mandro, ca viril ca Varciu-n palma Rar gasesti! Si cum schimbau ei vorbe dulci si palme-n ceafa Adelinei, Flacaul zise-odat: -Fa, mi-a ramas palma gravida! - Lasa Varciule, ca-i o extrauterina, O pastrezi in vina! Si astfel, Varciu puse extrauterina-n buzunar Si Adelina incaleca p-un cal si dup-un cavaler cu mana grea pleca in zare!