Luna cadourilor si bijuteriile de argint

De o buna bucata de timp ma tot gandeam ce bucurie sa le fac, de luna cadourilor, celor 5 fete angajate ale firmei noastre. Imi sunt dragi, sunt toate tinere, au sub 35 de ani, sunt harnice si serioase in munca, doua dintre ele sunt casatorite si au cate o fetita. Saptamana trecuta am rezolvat problema, am hotarat sa le cumpar cate o bijuterie din argint, pentru ca este o amintire care ramane in timp si nimanui nu ii prisoseste o bijuterie. Am observat ca ele mai au ceva bijuterii din argint …

Pana la urma bijuteriile din argint sunt si mai accesibile decat cele din aur, sunt si mai tineresti si sunt si foarte frumoase. Eu sunt incantata de alegere! Am gasit pe www.zamoracollection.ro niste bijuterii din argint deosebite. Am cumparat pentru fiecare dintre cele doua fete casatorite, cate o bratara din argint rodiat cu zultanite si pentru celelalte cate un set argint rodiat cercei si pandantiv cu opal. Vazand frumusetile colectiei mi-am propus sa le fac surpiza, la ziua aniversara a fiecareia dintre ele, cate un cadou tot de acolo, dar voi lua trei bratari si doua perechi de cercei si am sa le ofer astfel incat sa faca fiecare un mic set de bijuterii din argint de la mine. Evident, am ales modele diferite! Cand le-am vazut in realitate, erau mai frumoase decat pe site. Mi-am comandat si eu un colier cu zultanite! Frumusetea deplina a aparut cand le-am convocat la ,,o mica sedinta cu doamnele”.

Nu se asteptau sa le fac surpriza cu bijuteriile din argint. Au fost incantate. In cinci minute toata firma era purtatoarea bijuteriilor de argint cu zultanite si opal imperial si radia de fericire. Mi s-a umplut inima de bucuria si lumina din ochii lor, incantati de micile daruri cu care s-au impodobit. Parca si munca e mai usoara si firma mai frumoasa, cand oamenii sunt luminosi la fata!