Despre Board-games online

In ultima vreme am din ce in ce mai des impresia ca lucrurile pe care odinioara le faceam in aer liber impreuna cu prietenii s-au imputinat , locul lor fiind luat de mediul virtual. Unul dintre aceste lucruri este si jocul. Observ in jurul meu cum jocurile online tind sa ia locul celor clasice.

Din puctul meu de vedere nici un joc online nu va reusi vreodata sa inlocuiasca legaturile si trairile pe care le ai in cazul jocurilor de societate pe care le joci acasa, in oras sau la iarba verde cu prietenii, fie ele de carti sau board games. Sunt o multime de jocuri dintre care puteti alege atat din punct de vedere a pretului de achizitionare cat si a numarului de jucatori.
Desi asa cum am mentionat si mai devreme nu sunt adepta jocurilor online si a interactionarii virtuale atunci cand vine vorba de distractie, trebuie sa admit ca exista avantaje si pentru jocurile online si ca mi s-a intamplat sa ma prinda cate unul.

Jocuri online se gasesc acum pe o multitudine de site-uri, pe unele site-uri constiinciozitatea si perseverenta iti sunt chiar rasplatite cu premii in format fizic.  Pe langa acest aspect mai trebuie sa mentionez ca  pentru persoanele care nu socializeaza foarte usor, este un mod bun de a-si dezvolta unele abilitati si de a se distra,ca sa nu mai vorbesc de persoanele statice care nu trebuie sa iasa din casa. Un alt element pentru care eu personal as prefera un Board Game online este costul, in multe cazuri fiind gratis, comparativ cu costurile in jur de 100 de ron a jocurilor clasice. Astfel ai posibilitatea sa vezi daca chiar iti place un joc inainte de al achizitiona.
Printre jocurile tip Board – Games pe care le gasiti pentru a le juca online se numara: Chess, Scrabble, Monoploy,  Battleship, etc.
Voi  care tip de joc preferati?