Adio dar raman cu voi

Oficial, cursul la care am participat in ultimele 2 luni s-a incheiat. Sunt putin melancolica dar si bucuroasa. Nu am castigat marele premiu, nimeni nu a castigat. Ne-au cam aruncat cu praf in ochi sponsorii care nici nu s-au prezentat, numind 6 persoane care, urmeaza cica, sa mai mearga la un interviu. Parerea mea, vrajeala! Nu cred ca o sa se mai faca ceva de aici incolo pentru ca astia sunt sponsorii. De asta mie nu imi pare rau absolut deloc.
Eu am castigat un premiu si mai ravnit. Schimbul de experienta. Azi am fost coplesita de felicitari si urari de bine. La un moment dat chiar ma simteam prost.. M-am intors acasa cu 2 diplome noi de care sunt mandra.
Cursul s-a terminat eu am sa pastrez legatura in continuare cu ei pentru plecare. Cam asta a fost..
LE: Azi (joi) s-au hotarat si 3 castigatori. Am iesit pe locul doi si ma siimt bine . Alta diploma ))