Ciorba sau cola?

Din ciclul vino la mare ca e jale azi va povestesc care e faza cu ciorba si cola.
Am iesit si eu ca omul la o plimbare prin mandra noastra statiune de fite Mamaia. Exceptand cocalari si ale lor exclamatii, pitzipoancele obsedate cu ce esti imbracata, porumbul glazurat cu nisip, gogoasa poleita cu aur (concluzie trasa de la pret) si lista va continua intr-un alt post, plimbarea a fost ok.
Am stat si la o terasa, aia cu leagane in care nici nu te poti misca ca il lovesti pe vecinu asa de ingramadite sunt, unde era mizerie binenteles, unde ospatarii erau virgini si rusinosi nevoie mare si unde musculitele reprezentau programul de entertainment. Faza cea mai tare e cand m-am apucat eu de studiat meniul. “Ciorba de vacuta 8 lei” aa super, preturi normale chiar mici imi zic eu in mintea mea. Ma uit si la bauturi, o cola tot 8 lei. Adica ori ca bei o cola ori ca manaci o ciorba tot acolo e. Faza aici nu e de bani e de cum au pus astia preturile. Constienti ca multi prefera sa manance in oras din cauza preturilor astronomice s-au orientat asupra bauturilor. Pai ma nenica nu sa-mi iau eu data viitoare o ciorba de vacuta cu smantanica si sa imi scot sticla de apa plata din geanta?! Tot acolo ies numai ca plec satula acasa.