Te iubesc

Doua cuvinte grele.. Cel putin pentru mine.. Mi se par foarte greu de spus.. Sunt niste cuvinte atat de profunde si atat de gingase.. Nu stiu  daca trebuie sa alegi un moment in care sa il spui sau sa o faci pur s simplu cand simti..
Cu totii asteptam un sincer Te iubesc.. Cel putin eu astept..  Astept sa tremur cand imi va spune.. Sa fiu emotionata, sa ma fastacesc in cuvinte, sa nu-mi gasesc cuvintele.. Sa il privesc in ochi si sa vad sinceritate In ochii lui..
Si in acelasi timp mi-e frica de acest Te iubesc.. Mi-e frica sa il spun si sa  primesc in schimb nimic sau sa primesc dezamagire..
Dar vreau sa ii spun.. Vreau  sa stie.. Vreau sa il fac sa imi simta dragostea.. Vreau sa il fac sa simta ca as face orice pentru el.. Vreau sa stie ca i-as fi alaturi in orice moment.. Vreau sa stie ca l-as ocroti ca pe-un copil.. Vreau sa stie ca as fi cea mai pasionala amanta.. Vreau sa stie ca as fi cea mai cea din toate cele.. Vreau…
Nu pot sa iti spun decat: TE IUBESC !