Unghii UV

Mi-am facut intr-o zi o manichiura deosebita: unghii UV. Unghii mari si false, colorate cu geluri UV si lipite peste unghiile mele naturale. A fost o experienta frumoasa sa am astfel de unghii de vrajitoare, care sunt lungi si frumoase si care ma fac sa ma simt mai bine.

Mana unei femei care poarta manichiura UV pare mai speciala, degetele par mai fine si mai lungi si are un aspect ingrijit, acesta fiind unul din motivele care m-a determinat sa adopt acest tip de manichiura frumoasa. Arata frumos si niste unghii cu gel de tip manichiura frantuzeasca si arata frumos si niste unghii cu gel in culori frumoase, albastre, verzi, galbene, roz, mov, rosii sau combinatii de culori traznite, care te pot impresiona si cu siguranta castiga increderea si aprecierea celor din jur. Veti fi surprinsi sa aflati ca m-au intrebat o multime de persoane unde mi-am facut o astfel de manichiura interesanta si sunt sigura ca multe doamne si domnisoare vor decide sa foloseasca unghiile UV pentru o manichiura senzationala, iesita din tipare care ii impresioneaza pe toti cei cu care veniti in contact. Imi place sa cred ca manichiura m-a scos in evidenta si mi-a oferit un farmec aparte si ca multe doamne m-au invidiat pentru stralucirea unghiilor mele fascinante care ma faceau sa par o diva de pe coperta revistelor de frumusete.

Sunt extrem de incantata de lungimea si de culorile aprinse ale unghiilor care ma fac sa ma simt mult mai frumoasa si mai stilata, care ma fac sa ma simt minunata si eleganta. Sunt de acord sa cred ca acest unghii sunt fascinante si orice domnisoara care le poarta arata incredibil de aceea recomand tututor sa isi aleaga cea mai sofisticata manichiura UV.