Oamenii laudarosi

Ma scot din sarite categoria aceasta de oameni. Sunt genul de oameni care se lauda de la bucatica de paine pe care o au in plasa, pana la masina parcata in fata blocului. Nu-mi plac oamenii astia si gata.

Ma enerveaza fiindca se lauda singuri, asta in primul rand, si de obicei se lauda cu chestii pe care le am si eu si tu si toata lumea. E una cand un parinte se lauda ca odrasla lui a intrat la facultate la Sorbona, ca in ziua de azi, nu oricine mai poate face asta. Dar sa te lauzi ca ti-ai zugravit casa in culoare x, zile intregi, ma depaseste complet.

Ma mai laud si eu recunosc. Dar cu fii-mea. Ca nu am cu ce altceva. Si mai sunt si oamenii aia, care se lauda cu ceva ce nici macar nu au. Adica au masina, dar nu e aici ca e la frate-su. Si tocmai si-a cumparat nush ce frigider dar inca nu l-au adus ca nu a fost acasa si alte chestii de genul asta. Mie nu imi place sa ma iau la harta cu nimeni, insa cu astia m-as lua la harta zilnic. Dar ma abtin. Nu de alta dar nu se merita sa te certi cu persoane din astea. E prea trist.

Sau mai sunt si cei din categoria care niciodata nu au nimic. Nu se descurca cu banii, dar mama si tata le dau bani cu regularitate, sora din Franta te ajuta sa iti mobilezi casa, si uite asa, ce acasa frumoasa avem cu care sa ne laudam. As as vrea sa ma laud si eu, dar nu-mi place sa mint. Ce, oare eu n-as putea sa zic ca am un salar de 5000 de euro si ca o sa mergem in vacanta in Tenerife? Si cine o sa ma creada? Nimen.