Cum scapam de rutina zilnica?

Toata lumea stie ca rutina face parte din viata noastra zilnica. Multi dintre noi, ne-am obisnuit cu ea, altii facem tot posibilul sa scapam de aceasta. Eu fac  parte din categoria celor care s-au obisnuit cu rutina si nu mai pot scapa de ea. Practic face parte din viata mea, nu nu pot sa o elimin. E adevarat in general pentru a nu mai avea parte de rutina trebuie sa faci ceva in acest sens. Eu nu fac mai nimic.
 
De obicei ies la plimbare, dar deja si asta e rutina si nu ma mai scoate din plictiseala. Oricum ar fi imi plac oamenii care fac mereu altceva atunci cand aleg sa isi petreaca altcumva timpul. Probabil eu imi mostenesc parintii, fiindca nici ei nu faceau mare lucru. Doar stateau in casa si se uitau la televizor. Observ insa ca sunt si persoane care merg in excursii planificate sau nu, si se simt bine. Doar ca in general pentru astfel de chestii e nevoie de bani, iar noi la capitolul asta stam cam prost. Mi-ar placea sa fac inot, dar nu stiu, si nici nu am curajul sa las pe nimeni sa ma invete. Nici macar pe sot. Sau as putea sa merg la aerobic, dar obosesc prea repede. Sau la dansuri, insa singura iarasi nu are farmec.

 Hmmm. Cred ca de fapt problema mea e ca nu vreau sa ies din rutina. Pacat de mine, am ajuns la varsta la care altele isi traiesc viata la intensitate maxima si eu abia ma tarasc prin viata. Degeaba promit ca o sa fac aia si aialalta ca ma cunosc si stiu ca nu o sa fac nimic in acest sens. Poate intr-o alta viata.