O aleg pe Andreea Esca

Daca ai putea sa fii in pielea unei vedete, pe cine ai alege?


Hmm, pana acuma nu mi-am pus aceasta intrebare. La cate vedete sunt la noi in Romania. De fapt pardon, pseudo vedete. Dar daca ar fi sa ma pun in pielea unei vedete aceea ar fi cu siguranta Andreea Esca. De ce? Fiindca din cate stiu eu e printre putinele persoane publice care nu au fost implicate in niciun scandal. Si apoi, mi se pare ca e o persoana foarte inteligenta si stilata.
Imi place cum se imbraca, in afara pupitruilui de la stiri, si imi place ca are o familie unita. Cum spuneam e o femeie puternica in adevaratul sens al cuvantului. Mai mult decat atat nu e proasta deloc, si cred ca daca ar avea o emisiune a ei, nu ar promova toatw incultele si toate panaramele. As vrea tare mult sa fiu o singura zi in locul ei. Sa vad si eu cum decurge o zi din viata de vedete. Sunt sigura ca are in spatele ei o multime de profersionisti care o ajuta de la felul in care se imbraca pana la ce sa manance. Probabil din aceasta cauza arata asa de bine la varsta ei. Si cand o vad la stiri, o admir la fel de mult, fiindca foarte rar se balbaie. Eu nu imi amintesc nici o balba serioasa de-a doamnei. Stiu ca mai e si directoarea revistei The One. Motiv pentru care calatoreste relativ mult din cate am observat.
Se pare ca isi tine familia departe de ochii presei, fiindca eu una nu prea tin minte sa ii fi vazut copii pe la televizor prea des. Stiu doar ca fiica ei face dansuri sportive, dar in rest cam zero. 

As vrea tare mult sa o vad in afara sticlei. Mi-ar placea sa stiu daca e o persoana simpla sau isi da aere de vedeta. Fiindca asta chiar nu am de unde sa stiu. Oricum am vazut vedete care se cred buricul pamantului si nu dau pe tine doi lei. Astea se pare ca uita de fapt, au ajuns acolo datorita noua. Ca daca nu le ascultam sau cumparam operele, ramaneau niste necunoscuti. Deci, tu ce vedete ai vrea sa fii?