Pisica

Pisica este un personaj dragut care a ramas in amintirea mea in timpul liceului. Imi place mult ceea ce mi-a oferit prietenia cu el, este un personaj sociabil si amuzant si imi place tot ceea ce stie sa faca in grupul lui de prieteni. Este cel mai amuzant si cel mai dragut si imi place mult tot ceea ce mi-a oferit fiecare clipa cu el, clipe amuzante si distractie, glume picante. Imi placea in mod deosebit fiecare clipa in compania lui si imi place tot ceea ce am invatat la basket de la el: stie tot ce inseamna un meci de basket de senzatie si imi place mult fiecare clipa in copania lui. La basket era cel mai bun si imi placea tot ceea ce facea, dadea niste pase de senzatie si niste cosuri reusite si imi placemult fiecare clipa in compania lui, era mereu fericit si mereu cu zambetul pe buze si imi place fiecare clipa in care ne-am simtit bine unul langa altul. Este cel mai reusit amic pe care l-am avut in perioada liceului si fiecare clipa pe care am avut-o impreuna a fost extraordinar de buna si de frumoasa.