Accesorii si carucior de pe nichiduta

In urma cu sapte luni am primit o veste extraordinara: urma sa devin tatic. Sotia m-a anuntat despre fericitul eveniment intr-o seara banala, pe cand ne intorceam de la locurile de munca. Trecand de euforia momentului pe care doar un viitor tata o poate intelege, am inceput de zor sa ne facem planuri pentru primirea micutului ce urma sa vina pe lume in mai putin de sapte luni.

Pe langa hainute si aranjarea camerei ne-am pus si problema cumpararii unui carucior pentru a ne putea deplasa oriunde in compania copilului nostru. Variantele pe care comerciantii le pun la dispozitie sunt foarte multe si diversificate asa ca ne-a fost cam greu sa alegem unul cat mai apropiat de ce ne doream noi. Dupa indelungi cautari si intrebat in stanga si in dreapta ne-am decis sa luam un carucior sport mai deosebit si accesorii. Magazinul online ne-a atras atat prin ofertele si reducerile pe care le are mai mereu, cat si prin calitatea produselor oferite spre vanzare. Mizand pe siguranta si confort, am ales un model de carucior sport si accesorii pe care le-am cumparat de pe nichiduta la un pret foarte bun.

Caruciorul ales de noi este unul rezistent si dotat cu roti pivotante si blocabile pe directie de mers pentru ca distractia sa fie garantata cat timp iesim la plimbarica alaturi de cel mic. Avand o structura robusta, caruciorul sport este ideal pentru orice iesire in aer liber, are structura din otel si roti duble rotative, spatar care se poate ajusta in doua pozitii. Daca mergem la cumparaturi putem pune produsele pentru micutul nostru in cosul de cumparaturi, avem mereu control asupra miscarilor sale cu ajutorul ferestrei de pe capotina, iar sistemul de franare al rotilor din spate garanteaza o siguranta sporita in timpul deplasarilor. Cand nu-l mai folosim il putem plia si manevra foarte usor, centrurile de siguranta cu prindere in cinci puncte se pot strange rapid, asigurand o strangere rapida a intregului mecanism.

Accesoriile le-am luat din acelasi loc pentru ca ne-am dorit sa avem lucruri de calitate, asa ca ne-am echipat caruciorul cu huse pentru tantari si ploaie, dar si cu o umbrela simpatica pentru zilele insorite. Toate sunt din materiale de calitate, sunt la moda si foarte chic, asa ca micutul are tot ce-i trebuie ca sa iasa in lume impreuna cu noi. Per total am fost foarte incantati de investitia facuta, copilul se simte bine in carucior, are tot confortul si caldurica de care are nevoie, iar noi suntem fericiti ca ne putem baza pe acest carucior. Pe nichiduta gasiti o grama de modele si culori pentru aceasta categorie de carucioare, livrarea e gratuita iar pentru orice intrebari puteti sa va adresati cu incredere echipei departamentului Relatii Clienti, gata oricand sa va lamureasca in orice privinta.