Snowboard in Zell am See

Nu sunt si nici nu cred ca voi fi vreodata un fan al sporturilor extreme si in general imi place sa simt pamantul sub picioare: imi da liniste si echilibru. Am facut un efort si m-am urcat pe schiuri in urma cu niste ani, dar macar aveam libertate de miscare. Insa nu stiu daca ma voi putea lasa convinsa sa incerc snowboardingul, pentru ca mi se pare foarte restrictiv vis-a-vis de libertatea de miscare. Cu toate acestea, mi-am luat placa (second hand, pana imi dau seama daca e de mine..,) si am rezervare pe 7 ianuarie, directia: Zell am See, Austria. Nu e pentru prima oara cand aleg aceasta statiune, gratie si variatelor oferte ski Zell am See. Poate ca nu este destinatia numarul 1 pentru snowboard in Austria, dar cu siguranta partiile sunt pline si aici de boarderi si Zell am See este una dintre statiunile preferate si pentru acest sport, ca si pentru ski. Am facut ceva research inainte sa fac rezervarea, pentru a sti ce variante am, pentru ca desi nu merg fara insotitori, nimeni din grup nu s-a mai dat cu placa in Zell am See, optand mereu pentru alte statiuni. Ca atare este o premiera si tocmai de aceea am avut nevoie de ceva informatii. Si iata ce am aflat: avem de ales Parcul Glocknerwiese (pe versantul Schmittenhöhe) cu o partie half pipe pentru trick-uri, locuri ideale pentru sarituri, rampe si platforme, dar si zone foarte bune de panta, unele dintre ele chiar si pe partiile de ski. 

Cel mai nou parc pentru snowboarderi din Zell am See este parcul Rome, in zona Schmitten, la numai cateva sute de metri deasupra statiunii. Este o locatie care in numai cativa ani de existenta a reusit sa isi faca un renume printre pasionatii de snowboarding si sa isi atraga laude.