The impossible - un film exceptional

Nu sunt o cinefila, dar imi place sa urmaresc un film bun din cand in cand. De obicei aleg o drama sau o comedie romantica, depinde de starea de spirit pe care o am. Am plans doar la cateva filme printre care se numara si The Impossible. Cand am vazut trailerul nu credeam ca va reusi sa ma emotioneze pana la lacrimi. Ei bine, m-am inselat.
 
Lo Imposible, titlul original, prezinta povestea unei familii de englezi care-si petrec vacanta de Craciun in Thailanda si este surprinsa de un tsunami care a distrus totul in calea sa. De mentionat este faptul ca filmul este realizat dupa o poveste reala. Ce m-a impresionat foarte tare a fost modul in care a fost filmat totul, regizorul reusind sa creeze o atmosfera plina de tensiune si suspans.
 
M-am intrebat ce as fi facut eu daca as fi doar in locul acelor persoane. Nu stiu cum as fi reactionat in cazul in care as fi fost victima unui asemenea catastrofe. Cum te-ai simti daca ai vedea valul furios ca se apropie de tine cu o viteza excesiv de mare? La ce te-ai gandi in clipele acelea? Eu cred ca nu as fi fost capabila sa ma gandesc la nimic, as fi sperat sa nu mor si sa reusesc cumva sa ies la suprafata.
 
Filmul acesta mi-a adus aminte de cat de importanta este familia in viata mea. M-a facut sa-mi para rau ca nu le spun parintilor mei mai des ca ii iubesc, sau ca nu imi petrec mai mult timp alaturi de sora mea. Este dificil sa privesti drama unei familii cand tu stii ca a ta este bine, sanatoasa, langa tine. Recunosc ca acest film mi-a atins cateva puncte sensibile, emotionandu-ma foarte tare.
 
De ce oare nu apreciem mai mult lucrurile pe care le avem mai mult? In 90% dintre cazuri, doar dupa ce pierdem o anumita persoana realizam cat de importanta era pentru noi. Apoi trecem printr-o gramada de stari: depresia, negarea, suferinta, indiferenta si apoi, cand incepem sa ne revenim, mai pierdem pe cineva si o luam de la capat. Doare foarte mult cand iti dai seama ca daca erai mai matur in gandire si daca nu erai asa de egoist ai fi putut pastra acea persoana mai multa vreme in viata ta. Sau, in cazul in care se intampla un accident nefericit, nu ai regreta faptul ca un om pe care l-ai iubit mult a plecat la ceruri fara sa stie ce inseamna el cu adevarat pentru tine?
 
Spune-le persoanelor dragi cat de mult le iubesti, spune-le in fiecare zi. Nu-ti fie rusine sa-ti exprimi sentimentele pentru ca este un lucru nobil sa le impartasesti. Traieste-ti viata mai frumos, mai liber, cu zambetul pe buze. Fii alaturi de familia ta cu tot sufletul si nu uita niciodata ca ei sunt singurii care te vor proteja si te vor ajuta neconditionat. Familia e sfanta!
 
Recomand tuturor sa urmareasca acest film,va garantez ca va trezi in voi sentimente de mult apuse. Este un film care te face sa contemplezi asupra mai multor lucruri si care te face sa iti schimbi putin parerea cu privire la importanta vietii.