Casa din vis

Momentan locuim toti patru intr-un apartament minuscul, apartament cu doua camere. La inceput mi-a placut, fiindca a fost un sentiment frumos, sa detii proprietate personala. Dar acum incepe sa ma enerveze. E prea mic, pentru o familie cu doi copii. Nu mai am spatiu de depozitare. Am o gramade de cutii, depuse pe sub pat, si pe unde am mai gasit locuri.  Insa nu e totul pierdut. Visez la o casa frumoasa, nici prea mare nici prea mica, exact cat ne trebuie noua.

Casa din vis, are  patru camere, de fapt 3 camere si un living, o bucatarie imensa, si doua bai. Evident una sus, si una jos. Nu putem uita nici dressingul. In fiecare dintre cele trei camere, neaparat va fi un dressing. Asta pentru ca suntem trei fete in casa. In plus casa va avea si o camara, in care sa pot depozita tot ce nu vreau sa fie la vedere.

Bucataria din aceasta camera, va fi dotata, cu cele mai sofisticate aparate. Aragazul va fi electric, voi avea o multitudine de oale, vase, si tacamuri. Atunci am sa pot cu adevarat sa gatesc exact asa cum imi place mie. Voi avea si vrep 10 tavi de toate dimensiunile si de toate formele. Stiu ca va mai dura pana vom fi la casa noastra, asa cum o vad eu, dar eu stiu sa astept.
      
Am invatat ca daca iti doresti un lucru cu adevarat, la un moment dat lucrul acela se va indeplini. Imi doresc sa locuiesc la casa de ceva vreme, va fi inevitabil sa nu ajung sa-mi imdeplinesc visul.