Anunturi online vs. Anunturi in media traditionala

Mediul online a castigat mult teren in fata mediilor de transmitere a informatiilor de tip traditional, cum ar fi presa scrisa, televiziunea sau radio-ul. Aproape toate mediile traditionale s-au conformat cu fenomenul „online” si au creat platforme care sa comunice cu noile generatii de utilizatori. Exista site-uri ale televiziunilor, site-uri ale posturilor de radio si desigur site-uri ale ziarelor.
 
Odata cu dezvoltarea acestui fenomen de virtualizare a informatiilor, inca un serviciu des utilizat de oameni a trecut catre mediul online. Aici este vorba despre anunturi online.
 
Inca de pe vremea egiptenilor, respectiv anii 3000 – 5000 i.e.n., anunturile au facut parte din vietile oamenenilor si au deservit scopului de a face cunoscute diverse lucruri. Hartia, cerneala, radioul si televiziunea au urmat sa faca parte din vietile oamenilor, insa anunturile nu au murit, ba din contra au castigat tot mai mult teren. Acum, mediul online, pare sa fie un mediu excelent de dezvoltare a anunturilor, in vreme ce mediile traditionale isi pierd utilitatea la acelasi capitol. Asadar, sunt anunturile online mult mai prezente in viata noastra acum, decat erau acum cativa ani cand aveam acces doar la mediile traditionale?
 
Fara prea multe cuvinte, cam asa pare sa stea treaba. Anunturile online sunt accesibile unui numar mult mai mare de persoane, mesajul lor ajunge mult mai rapid, nu prezinta implicatii financiare foarte mari, nu sunt greu de redactat, eventualele greseli de ortografie sau gramatica pot fi corectate imediat, pot avea o durata de viata nelimitata.
 
Pe de alta parte, anunturile din media traditionala erau caracterizate prin credibilitate. Acest lucru se datora faptului ca inainte de a fi tehnoredactate intr-un ziar, sau inainte de a fi citite pe un post de radio sau de TV, aceste anunturi treceau prin mana unui editor care le verifica ortografia si veridicitatea. Asadar, parti pozitive si negative exista de ambele parti,  insa important este faptul ca omul poate sa pastreze ceea ce a fost bun in trecut si in acelasi timp poate sa aduca imbunatatiri viitorului.