De ce te iubesc?

Cuvintele sunt de prisos si inima prea mica pentru a pastra ceea ce simt pentru tine.
Vorbele sunt marunte si palesc in fata chipului  meu ce radiaza neincetat cand te privesc si imi zambesti.

De ce te iubesc?

  • Te iubesc pentru ca m-ai ascultat si m-a inteles desi ne cunoasteam de putina vreme
  • Te iubesc pentru rabdarea si calmul de care dai dovada intotdeauna
  • Te iubesc pe zi ce trece mai mult deoarece bunatatea, simplitatea, generozitatea si calmitatea sunt calitatile ce te definesc dar din pacate tot mai rare in ziua de astazi.
  • Te iubesc fiindca in bratele tale e la fel de bine ca in al noualea cer, n-am crezut ca ma voi simti vreodata atat de iubita si protejata
  • Te iubesc fiindca n-ai renuntat cand ne-a fost greu si impreuna am trecut peste
  • Te iubesc pentru ca ma sustiii in tot ceea ce fac si ai incredere in mine
  • Te iubesc pentru ca zi de zi descopar ce om minunat am alaturi si de cand te-am intalnit stiu ca cineva acolo sus chiar ma iubeste
  • Te iubesc fiindca ai ramas exact asa cum te-am cunoscut si nu m-ai dezamagit
  • Te iubesc pentru ca iti pasa de absolut tot in ceea ce ma priveste
  • Te iubesc pentru ceea ce sunt cand sunt alaturi de tine
  • Te iubesc pentru ca esti TU, in fiecare zi.