Cum sa slabim intr-un mod sanatos

Am sa incep prin a va prezenta povestea mea de viata pentru a intelege cum am ajuns sa descopar cea mai de succes dieta care poate deveni un stil de viata. Totul a inceput cand aveam doi ani, luasem un virus hepatic de natura A de la cresa, iar pentru a trece de acest hop am fost nevoit sa iau cat mai multe vitamine pentru a suplini activitatea ficatului. Parintii mei bineinteles ca mi-au dat aceste medicamente la prescrierea doctorului. Dupa ce boala a fost combatuta, am inceput sa iau in greutate si am tot luat. Din acel moment toata viata m-am intrebat cum as arata eu slab. Nu pot sa zic ca societatea din jur m-a umilit deoarece nu eram obez sau extreme de gras, ci doar un pic peste ponderea de greutate normala, insa visul meu a fost tot timpul sa fiu slab.

Parintii mei fiind foarte ingrijorati la un moment dat, au crezut ca am o problema de natura endocrinologica. Am fost la doctor endocrinologist, am fost la o consultatie la un medic endocrinolog care si-a dat seama imediat ca nu aveam nimic. Astfel acea doamna doctor mi-a prescris un regim alimentar pe care l-am urmat cu strictete si care a dat roade. Insa lucrurile bune nu dureaza o vesnicie si cand am ajuns la pubertate am inceput sa revin la vechile proportii. Din cauza ca eram o persoana foarte pofticioasa, nu am putu sa ma abtin de la dulciuri, in special ciocolata. Cred ca daca ar fi sa estimez cati bani am cheltuit pe ciocolata, as ajunge la o suma fabuloasa, insa nu imi pare rau, a fost placerea mea din acele vremuri. Asadar sa revenim la firul povestii si sa va spun ca a urmat perioada adolescentei, stiti si voi foarte bine, intrarea la liceu, fete, cupluri etc. Din nou am simtit acea mare nevoie, de data aceasta nu de a fi slab, ci de a arata un pic mai bine. Am incercat diete, sporturi, mers la sala, tot felul de obiceiuri noi care ma ajutau sa slabesc. Aceste au au dat roade si la un anumit timp le reiau pentru a arata mai bine. Prin ceea ce urmeaza am de gand sa imi impartasesc propria experienta si sa ajut si alte persoane.
  
Asadar, persoanelor care iubesc miscarea si care vor sa slabeasca le recomand atat antrenamente la sala de tip Cardio, dar si putin “tras de fiare” pentru tonifiere. Eu de exemplu acum alerg foarte mult, fac abdomene si alte exercitii, si pot supravietui si fara sala.
Pentru cei care nu se prea vad facand miscare recomand mai multe... obiceiuri sa le zicem, nu chiar diete pentru ca nu sunt foarte severe dar dau un randament bun.
  
Pentru cei care vor sa slabeasca rapid si cu un regim mai sever:
- smoothy-urile de legume chiar fac minuni si sunt si un ajutor pentru detoxifierea organismului (telina, sfecla, iarba de grau, apa de cocos, brocoli etc.)
- sucuri din orice legume, in special morcov. Gustul poate fi ameliorat cu portocala sau alte citrice.
- consumul de legume verzi si radacinoase
- consum de apa calda cu lamaie inainte de fiecare masa
- carne alba si vita foarte degresata

Toate aceste sfaturi de mai sus poarta numele de dieta Rawr.
Pentru cei care vor sa dea un numar mai mic de kilograme intr-un timp mai indelungat pe langa produsele din dieta Rawr le recomand sa adauge:
- paine integrala in cantitati foarte mici
- fructe din plin
- paste integral gatite cu bulion de rosii si ciuperci
- lactate cu putina grasime, chiar si lapte degresat sau de soia
- ciocolata neagra, peste 75% cacao

Sfaturile din urma impreuna cu dieta Rawr formeaza dieta Coco. Sper ca obiceiurile pe care vi le-am prezentat va vor aduce intr-o forma mai buna si va vor face sa va simtit mai bine.